ارسال رایگان کالا

ارسال رایگان سفارش

ارسال رایگان قطعه:

یکی از معضلاتی که مشتریان در هنگام خرید اینترنتی با آن روبرو هستند، مسئله هزینه ارسال است.

شرکت قطعات یدکی سامکو در راستای جلب رضایت مشتری شرایط ویژه ای برای ارسال رایگان محصول در نظر بگیرد

به این صورت که با خرید بیش تر از مبلغ 10.000.000 تومان هزینه ارسال کالا به عهده فروشنده می باشد.

شرایط و ضوابط ارسال کالا شرکت فروش قطعات یدکی خودرو سامکو

سوالات متداول

لوازم یدکی خودرو شامل چه قطعاتی می شود و چه کاربردی دارد؟

لوازم یدکی خودرو به قطعاتی گفته می شود که به هنگام خرابی، جایگزین قطعات قبلی می شود. در خرید قطعات یدکی خودرو، مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشت، اورجینال بودن قطعه است.

لیست محصولات سامکو شامل چه قطعاتی است؟

شما می توانید لیست کامل محصولات سامکو را در بخش منوی سایت یا در این لینک مشاهده نمایید.

آیا قطعات توسط سامکو تولید می شوند؟

سامکو  یک تامین کننده و پخش کننده قطعات و لوازم یدکی خودرو در سطح کشور است. ما خود تولید کننده نیستیم. بلکه کالاها را از بهترین تولید کننده ها خریداری می کنیم و به دست مشتریان عزیز می رسانیم.

آیا قطعات خودرو موجود در سایت سامکو گارانتی و خدمات پس از فروش دارند؟

گارانتی و خدمات پس از فروش توسط تولید کننده کالاهای مختلف، ارائه می شود. و سامکو به نمایندگی از تولید کننده، متعهد می شود گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه کالاها به صورت کاملا استاندارد به مشتریان عزیز ارائه دهد.

ثبت سفارش در سامکو چگونه است؟

سامکو یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو است. و روال ثبت سفارش در آن، مشابه سایر فروشگاه های آنلاین است. ما در صفحه ثبت سفارش کلیه مراحل مورد نیاز برای خرید از سامکو را شرح داده ایم. و بعد از وارد شدن به صفحه محصول به صورت گام به گام هدایت می شوید

آیا سفارش ها در سامکو امکان مرجوع شدن دارند؟

اشکال یا ایراد فنی الزاما باید حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از دریافت قطعه از طریق شماره واتساپ درج شده در وبسایت فروشگاه سامکو اطلاع داده شود.شرایط مرجوعی به طور کامل در این لینک توضیح داده شده است.

رویه ارسال کالا در سامکو چگونه است؟

کالا از طریق پست و تیپاکس برای مشتریان ارسال می شود. وقتی شما سفارشی را در سامکو ثبت می کنید، ظرف مدت ۲۴ ساعت تحویل پست می شود. به طور میانگین ۴ تا ۶ روز کاری (بسته به روش ارسالی که انتخاب کرده اید)، زمان می برد تا سفاش به دست شما برسد. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا این صفحه را مطالعه کنید.

قیمت قطعات در سامکو چگونه محاسبه می شود؟

همانطور که گفتیم، ما تامین کننده لوازم یدکی و قطعات ضروری خودرو در ایران هستیم که قطعات را از تولید کننده می گیریم و به دست مشتری می رسانیم. سامکو به عنوان واسطه در خرید، درصدی مشخص را بر روی قیمت های تولید می افزاید و تحویل مشتریان عزیز می دهد. توجه کنید که ما جهت جلب رضایت حداکثری مشتری، تعرفه ها را طوری تعیین می کنیم که بهترین تعرفه های قیمت را به مشتریان ارائه کنیم. کافی است قیمت های سامکو را با دیگران مقایسه کنید تا پی به سیاست ما در فروش و ارتباط با مشتری ببرید.

چه برند هایی در سامکو به فروش می رسد؟

در فروشگاه سامکو برندهای معتبر و به نام قطعات خودرو مانند

کروز، عظام، نوین پارت، دینا پارت، عرضه می شود با بهترین قیمت موجود در بازار